,

ندای چناران-افتتاح کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو در چناران+ تصاویر

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو در چناران+ تصاویر

کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو و کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو با حضور مسئولان استانی در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ندای چناران، کارخانه فرآورده‌های فناوری نانو و فاز یک کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو آمیتیس با حضور دکتر محمدمهدی مروج الشریعه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی و مسئولان محلی در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

بخشعلی بیاتی قلعه زو در حاشیه این افتتاحیه‌ها به ندای چناران گفت: شرکت بازرگانی و علم و صنعت نانوسان، انواع محصولات نانو از قبیل واکس داشبورد، واکس بدنه خودرو، مایع شوینده و … را تولید می‌کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران ادامه داد: ظرفیت تولیدی این کارخانه هزار و ۲۰۰ تن در سال است که فرمول ساخت محصولات خود را از کشور آلمان گرفته و با محصولات خارجی موجود در بازار رقابت می‌کند.

وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و میزان سرمایه‌گذاری ثابت در آن ۱۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال بوده که برای ۵۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بیاتی قلعه زو بیان داشت: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۴ هزار مترمربع و هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در شهرک صنعتی چناران احداث شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران همچنین در خصوص کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم پاژ قطعات خودرو آمیتیس نیز که امروز به بهره‌برداری رسید گفت: کارخانه ریخته‌گری آلومینیوم و آلیاژهای آن در سال قادر است ۲ هزار تن تولید داشته باشد.

بیاتی قلعه زو عنوان داشت: این طرح با سرمایه ثابت ۵۰ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در ۳ هزار مترمربع زیربنا، در فاز ۲ شهرک صنعتی چناران ایجاد شده و برای ۵۵ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/