نخست- اولویت اشتغال نیروهای بومی و ‌محلی هستند

رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی علم و صنعت نانوسان گفت: اولویت اشتغال نیروهای بومی و محلی هستند و هدف تعریف شده‌مان ایجاد بیش از ۳۰۰ اشتغال مستقیم بوده است.


اولویت اشتغال نیروهای بومی و ‌محلی هستند

به گزارش نخست نیوز : سیدمحمدرضا علوی‌رضوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: محصولات تولیدی شرکت بازرگانی علم و صنعت نانوسان در قالب ۳۰ نوع محصول نانویی و انواع براق‌کننده‌های خودرو، پوشاک و غیره است بوده و نمونه این تولید در سطح استان و کشور وجود ندارد و در جهت جلوگیرینی از واردات این نوع محصول از چین ۶۰۰ هزار بازاریاب جذب شده است.
وی افزود: کار ساخت این مجموعه در ۲۰ فروردین ماه ۹۶ آغاز شد و در مدت زمان کمتر ۵ ماه به بهره‌برداری رسید و هزینه ساخت آن ۲.۵ میلیارد تومان بود که با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده در بخش تامین و تجهیز قطعات و دستگاه‌ها مجموعاً ۴ میلیارد تومان هزینه شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی علم و صنعت نانوسان با بیان اینکه این مجموعه در حال حاضر برای بیش از ۵۰ اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: هدف تعریف شده‌مان ایجاد بیش از ۳۰۰ اشتغال مستقیم خواهد بود و به‌ازای هر اشتغال مستقیم ۳ تا ۴ اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
علوی‌رضوی تصریح کرد: اولویت جذب نیروی کار در این شرکت نیروهای بومی و محلی بوده است و تنها در برخی موارد تخصصی از نیروی غیربومی استفاده شده است.
وی تاکید کرد: برای صادرات محصولات هم برنامه ویژه‌ای داریم و در حال حاضر نمایندگی‌های گرجستان و امارات فعال شده و در گام بعد نمایندگی‌های ترمکنستان، کردستان عراق و افغانستان فعال خواهد شد.

 

 

مشاهده نسخه اصلی در نخست