ما را مشاور تبلیغاتی خود در فضای مجازی بدایند...

تبلیغات فناوری نانو

از اینکه این صفحه را مطالعه می‌کنید بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که در پایان اگر نظر و پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید. همچنین از شما تقاضا داریم که اگر با نانوسان و فعالیت‌های آن آشنا نیستید، بخش معرفی نانوسان را مطالعه کنید.
همانطور که ملاحظه می‌کنید، نانوسان یک پایگاه اینترنتی با موضوع محوری فناوری نانو است؛ پس اگر فکر می‌کنید که فعالیت شما به شکل مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با نانوسان نیست، این سایت را ببندید و به فکر یک رسانه دیگر باشید چرا که خریدن فضای تبلیغاتی صرفا منجر به درآمد بیشتر ما می‌شود نه موفقیت کسب و کار شما! اما اگر ربط کوچکی بین نانوسان و فعالیت‌های شما وجود دارد، قطعا با همفکری می‌توانیم از امکانات و مخاطبان نانوسان برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی خدمات و محصولات شما بهره‌برداری کنیم.
ما از سال ۱۳۸۷ تا امروز در پروژه‌های مختلف تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در حوزه فناوری نانو با سازمان‌ها و شرکت‌های فعال داخلی همکاری داشته‌ایم. حامی رسانه‌ای چندین همایش و رویداد علمی بوده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین شیوه تبلیغاتی برای محصول یا خدمت شما روشی است که با همفکری هم به آن می‌رسیم و به همین دلیل هم در این صفحه به جای تعرفه تبلیغاتی مشخص چند نکته کلیدی را یادآوری می‌کنیم:
- ادبیات تبلیغات آنلاین نسبت به سال‌های اول پیدایش آن تغییر کرده و هزار نکته ریز و درشت وارد آن شده است. پس نباید نگاه سنتی به این رسانه داشته باشیم...
- اگرچه هزینه تبلیغات در فضای آنلاین نسبت به سایر روش‌ها کمتر است، اما این دلیلی بر نفوذ کم آن در جامعه نیست!
- اگرچه هزینه تبلیغات در فضای آنلاین نسبت به سایر روش‌ها کمتر است، اما این دلیلی بر عدم توجه به نکات حیاتی پیروزی تبلیغاتی شما نیست!
- نگاهی به تبلیغات شرکت‌ها در ابتدای ورود فناوری نانو به کشور بیندازید و هزینه‌های تبلیغاتشان را با میزان موفقیتشان مقایسه کنید!
- برای تبلیغ محصول و خدمتتان ایمیل‌های تبلیغاتی را مناسب می‌دانید یا بنرهای تبلیغاتی را؟ چرا؟
- آیا با شیوه‌های تبلیغاتی جدید در فضای آنلاین آشنا هستید؟

اینها تنها چند نکته و سوال کوچک است و هزاران سوال و نکته دیگر هست که رعایت کردن یا نکردن آنها پیروزی یا شکست کسب و کار ما و شما را در بازار فضای مجازی رقم می‌زند. به همین دلیل هم تمایل داریم به جای یک جدول با چند عدد ریز و درشت، یک تماس تلفنی داشته باشیم و یا حتی یک ساعت به بهانه نوشیدن یک فنجان چای بنشینیم و روی این موضوعات با هم صحبت کنیم و به یک توافق برد-برد برسیم. اطلاعات تماس با نانوسان را اینجا می‌توانید ملاحظه کنید.